leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Sorg

Publicerad 2015-04-27 20:09:09 i Allmänt,

2 dagar kvar. Efter 4 år så är det nu bara 2 dagar kvar på Media Markt. Idag jobbade jag sista dagen med Jossan och Fredrik. Sorg... De är sådana fantastiska människor. De har gjort varenda dag bra och jag kommer verkligen att sakna dem. Sista dagen ( på torsdag ) jobbar jag med Adina. Fina, fina Adina. Just nu vill jag bara gråta. Men jag ska minnas de fina stunderna. Jag ska träffa mina Vänner ( inte bara jobbarkompisar) i sommar. Jag ska gå vidare, ett nytt kapitel och jag ska må bra. Jag får ju lära mig nya saker, får nya kollegor och allt blir bra. 
 
Det blir bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela