leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Plats för svordomar

Publicerad 2015-04-23 07:35:27 i Allmänt,

ååååh vad trött jag blir! 
Makens cykel behöver en reparation. Bakhjulet är skevt/ovalt. Jag brukar låna hans cykel så det känns som mitt fel. Vet inte alls vad som har hänt dock. mpste ha hänt när den stått parkerad på stationen. Tröttheten i detta kom när vi fick reda på vad det skulle kosta att byta ut bakhjulet. TVÅ-TUSEN-KRONOR!!!
 
2000:- ! Känns som ett skämt. Ett riktigt dåligt skämt. En ny cykel kostar 3490:- på samma ställe. Hur kan då endast en del kosta så mycket? Inga roliga pengar alls att behöva lägga ut, men det måste vi ju. Inget vi kommer undan. 
Gaaahh. Tänk va pengar killen som uppfann hjulet fortfarande tjänar. För jag antar att han tog patent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela