leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

2015?!

Publicerad 2015-04-21 23:29:15 i Allmänt,

vad hände där?
INGA inlägg på en hel evighet?!
jag har varit tvungen att ta en pause. En lång, välbehövlig pause.
Men idag inspirerades jag utav min systers inlägg. Det var så vackert skrivet. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad i hennes text som gjorde att jag älskade det. Men det fann mig och träffade i hjärtat. Genuint ärligt och bara fint helt enkelt. Läs hennes blogg här: www.nockinocki.blogg.se
I vardagen har en del hänt. Jag börjar nytt jobb om ca 2 veckor. I fyra år har jag varit en del av Media Markts fina familj i Svågertorp/Malmö. Det är med både lycka och sorg som jag går vidare mot en ny utmaning. 
Det bästa, på alla sätt och vis, med det nya jobbet är att jag kan vara hemma varje kväll och läsa godnatt saga för min son. Jag kan pussa honom godnatt varje kväll. Underbart. 
 
Sen får jag och maken mer tid ihop. Om det blir bra eller dåligt vet vi inte än..haha. Kanske slutar i katastrof? Skämt å sido, efter 14 år tillsammans ska det bli skönt att inte jobba om varandra längre. 
 
Alltså. Nedräkning tills ett nytt kapitel i mitt liv startar, och visats passar det att kickstarta igång bloggen igen då? Jag som träffat så många härliga människor IRL pga bloggen. Då bör ju den och ni vara med på resan. 
 
Dagens bästa: Peter. Min fina kollega som jag kommer sakna något enormt. Han får mig alltid att må bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela