leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Vad händer?

Publicerad 2014-05-14 22:33:35 i Allmänt,

Det går för lång tid mellan mina bloggningar! Jag vet inte varför. Veckorna går för fort, mycket jobb, familjemys och försöka att leva sidan om alla dessa sociala medier. Jag trivs med att blogga. Men har inte kommit in i tiden att göra det. Kanske bör sätta ett alarm på klockan? Jag som gillar rutiner kanske bör fixa en blogg rutin? Efter att sonen lagt sig vid sju så är det blogg? 
Ska försöka, men inte alla kvällar jag är hemma ju... Väldigt sällan ju. Men jag får göra ett försök att hitta någon slags rutin. Jag vill skriva av mig. Som en sorts dagbok till alla er främlingar. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela