leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

God morgon

Publicerad 2014-01-15 08:50:48 i Allmänt,

Första veckan tillbaka på jobb har gått snabbt och ganska bra. Trappor är jobbigast men det löser sig väl om jag går ner 10 kg. 
igår var vi hos ögonläkaren med sonen. Har hade tydligen en liten förändring sen sist bu :( på gränsen till långsynt. Men vi skulle avvakta till hösten för ny kontroll. Både jag och Jonas har glasögon ( Jonas använder sina, inte jag.. Jag är ju översynt så anser att jag inte behöver  ) så stor risk att Leo med får glasögon sen. :( 
Vi får se helt enkelt. 
 
Två kvar tills tre systrar intar Lund för firandet av mellansystern. Ska bli så kul. Och imorgon fyller min fina vackra mamma år. 40 tror jag. Ung mamma ;) kram 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2014-01-15 21:56:21

Ska bli mysigt att träffas alla tre igen. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela