leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Krakel och spektakel

Publicerad 2014-04-10 18:38:09 i Allmänt,

Nästa helg ska sonen till mormor och mysa och fira lite påsk. Jag jobbar men vill hellre hänga på. Mysa med min mamma och ha det så bra som vi alltid har där. Jag saknar min mamma idag och längtar tills nästa vecka då jag får träffa henne lite iaf. 
 
Veckan efter tänkte jag och maken ta sonen och gå på mässa. Totalt oplanerat fram tills nu. Men efter att läst om det på olika bloggar och på Facebook så tog vi ett beslut. Ska bli riktigt roligt. Det bästa av allt är att jag äntligen får träffa min fina Johanna igen. Vi fann varandra på dansgolvet på fab mamas och hon är en fantastisk tjej, åh vilka minnen 😉
 
Annars just nu så är jag makalöst trött. Jobbat väldigt mycket och idag gick jag upp innan fem för att hinna vara på jobb kl åtta. Möte, sen jobb. 
Jag längtar tills semestern börjar. Jag längtar massor. 
En dag i taget så ska det nog gå. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Morhanna

Publicerad 2014-04-11 11:49:34

Åh bejbi! <3 Ska bli så kul att få se dig! Jag har saknat dig så!

Postat av: Jenny Ageton

Publicerad 2014-04-13 10:14:31

Hoppas du kan jobba lite mindre framöver, vill inte att du ska jobba ihjäl dig syster yster. Du kommer ju få träffa mig också ;) och jag Er. puss å kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela