leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Lördag

Publicerad 2013-09-28 09:09:11 i Allmänt,

Jag jobbar hela helgen och jag älskar att jobba helg! Så mycket att göra, dagarna hår fort, kunderna är glada och ja! Det är ju helg :)
Förutom att vår bil inte fungerar så känner jag mig lycklig.
Ikväll ska vi ha familjemys. Hoppas bara att Jonas slipper köra iväg till jobb då han har jouren.
Imorgon har jag date med världens bästa väninna Emett. ❤️ Film, skitsnack, och en massa onyttigt att äta.
Ja jag känner mig lycklig. Lycka över att jag har folk runt om mig som sprider sååå mycket kärlek. Nya vänner och gamla och familj. Den här nedrans förra vinterns när jag mådde så dåligt och kände mig totalt värdelös och att ingen tyckte om mig. Det är så skönt att kunna sudda ut det från mitt liv och att bara få känna lycka igen. Tack alla ni fina människor som förgyller mina dagar ❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Morhanna

Publicerad 2013-09-28 23:38:09

I know your feeling. Förra året är inget jag vill prata om. Det är nu som är NU.
MIss Decibel, du har gjort mig till en fucking star. <3 <3

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-29 05:31:09

Jag känner att 1 år sedan är fucking away och jag är så glad för det. Nu är det dags att känna lycka. Kram

Postat av: MaMo

Publicerad 2013-09-29 11:22:28

Är så glad för din skull, när du mår bra mår mitt <3 bra
All kärlek till dej finaste <3<3<3
Kram

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-10-03 21:41:53

Kram! Du är värd att bara lycklig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela