leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Hemma!!

Publicerad 2013-09-12 20:03:39 i Allmänt,

En efter en har dem lagt ut bilder på inbjudan till fab mamas på instagram och i bloggarna. En, efter en.. 
Tror ni att jag längtat hem? Haha. Där satt jag på jobb och sörplade i mig vatten. Drömde mig fram ett par timmar. Nu äntligen är jag hemma. Kollade direkt på bordet och såg ingen inbjudan :(  jaha. Posten kan ju jobba lite olika... mrn där. Längst bort på bordet. I den vackra vägen av reklam ( skräphögen) DÄR fanns min inbjudan. En väldigt fyndig sådan. Innovativ och underbar. 
Varför maken lagt den på reklamhögen kan ifrågasättas och är absolut inte acceptabelt. Det måste vara avundsjuka. ;) 
 
tack Fnulan, meekatt och tokmorsan! Galet bra ihopknopat. 
Godisboxen min. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-12 22:19:30

Javisst var den underbar. Blev så glad och stolt :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela