leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Goder afton

Publicerad 2013-09-04 20:57:43 i Allmänt,

Min dag blev inte förstörd trots morgonen. Jag tog bort rötäggen och for till jobb.
Jag har haft en helt fantastisk dag och skojat lite extra med kunderna. Ibland älskar jag mig själv mer än vad jag nog borde. Haha.

Nu hem till ett tomt hus. Maken är på personalfest och lär trilla in lite förfriskad av diverse goda drycker. Leo sover hos F&F och har det bra.

Kram och sov gott

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-04 22:06:52

Har du Hål i fin vänlista ;) rller tättare sagt har du lsppat ihop de hål som fanns. Glad stt din dag blev fin. Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-04 22:36:47

Fattar du något av det jag skrev haha

Svar: Haha. Ja jag förstod!! :) jag tog bort. Så lite hål är det... Att fylla med fina människor istället :)
leogroda.blogg.se

Postat av: MaMo

Publicerad 2013-09-05 09:17:59

Härligt att din dag blev bra och fortsätt älska dej själv det kan aldrig bli för mycket ;-)
<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela