leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

God morgon

Publicerad 2013-09-14 08:46:28 i Allmänt,

Är på väg till Malmö nu för en jobbdag. Leo kom upp när jag stod och sminkade mig. Han satte sig på golvet och ville bara prata lite. Mysigt. Trodde jag skulle dö av skratt ibland av han tokiga kommentarer och härligheter. Jag frågade honom om hans kusin var på dagis igår och de hade hon varit. Vad roligt tyckte jag då det var längesedan hon var där. Ja svarar Leo. Men tiden går fort nuförtiden. Snart är det vinter och den kommer nog inte kännas så lång iheller.
Haha vilken liten gubbe jag har ibland.
Gött att ha denna mysiga stund att leva på idag. ❤❤

Ha en underbar dag vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela