leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Galet

Publicerad 2013-09-11 19:31:16 i Allmänt,

Galet. Galet. Galet. Jag bestämde mig för en promenad. På med skor, i med lurar och iväg. Fick spring i benen och tänkte, ja va fan. Sprang 2 stolpar, gick två. I två km gjorde jag detta. Herre min Gud vad jag är stolt över mig själv!! Jag som alltid avskytt att springa. Idag kändes det befriande på något sätt. En underbar känsla när jag "susade" fram. Haha. Ingen lång runda alls. Men alltid en början. 
 
:)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-11 22:10:16

Grymt. Jag är stolt och avis ;) kram

Svar: Haha. Jag är mest förvånad :)
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela