leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Nej

Publicerad 2013-10-05 08:07:19 i Allmänt,

Sängen var så varm och skönt. Klockan ringde och jag ville bara dra täcket över huvudet och ignorera det faktum att jag skulle gå upp.  Det var verkligen tungt idag. 
Hoppas ni alla godingar får en magisk dag. 😘
(på tal om magisk) så har jag två filmer som ni bör se. " now you See me" och " the great gatsby"   den första filmen var så roligt och jag ville bara se mer. Cool film. 
Den andra var vacker. Jag fick en härlig känsla i kroppen när jag såg den. Fin film. 
 
Puss på er. 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-10-05 09:17:48

Gats...fick jag samma känsla som du...började se now you see me häromdagen...får fortsätta sen den en annan dag då? Ha en fin jobbdag.. jag jobbar några timmar på dagen och har tagit halv semesterdag ikväll för att kunna vara med Ivan :) Kram.

Svar: Skönt att du kunde ta lite ledigt idag :) roligt att vi fick samma känsla ❤️ Och ja! Se klart den.
leogroda.blogg.se

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-10-05 10:56:28

Förstår känslan. Hatar att gå upp och lämna den varma Goa sängen!!! Vill sova sova och sova... Men idag var det Funky kids för Hanna, dans. Så på med leendet och börja tjata -ät nu, ta på dig kläderna, borsta tänderna, skynda skynda skynda... Som vanligt kom vi i tid! Men stressen dit är jobbig!

Hoppas du får en bra dag! Kram Tessan

Svar: Vad roligt med dans. Och jag skrattade gott åt din stressande morgon. Någon måste ju skratta åt den ;)
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela