leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Ingen ursäkt

Publicerad 2013-10-18 19:24:25 i Allmänt,

Vad har hänt med mig? Jag har tappat det helt med mina bloggar. Läsa och skriva :( 
skärpning! 
Idag var en bra dag. Toyotan är fortfarande dålig. Och vi är dåliga som inte tar tag i att få iväg den till verkstan. Men dagarna rullar på (inte bilen) och vi glömmer. Men sen kommer dagen när vi behöver handla. 
Mindre kul. 
Men Leo och jag tog bussen in till byn. Handla på konsum. ( skar i hjärtat. Vi saknar city gross ) kommer ut och inser att vi precis missat bussen hem :( in på café och mös med fika. Ett bra sätt att döda en timme på. 
Nästa vecka ska jag få kramas med syster ❤️ tjejkväll i lund och massa mys. 
Längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela