leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Fredagsmys

Publicerad 2013-10-04 18:55:25 i Allmänt,

Jag och Leo har varit ledig idag. riktigt härligt att få ledig på en fredag. Tråkigt är bara att Leo har dragit på sig en rejäl förkylning och har varit väldigt slö idag :( 
Barnprogram för honom och lite serier för mig. 
Blev pizza till middag och en alldeles egen till Leo. Han får alltid från våra men han äter så mycket så idag var det dags. :) stolt kille som bar den själv. 
Så vi har haft en riktigt slapp och skön dag. Härligt för imorgon blir det jobb. Jag vill ju vara i Karlshamn och titta på konst. 
Lycka till imorgon I ! Kick as ❤️
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-10-04 23:15:38

Du är hos oss♥

Svar: Och jag är hos er ❤️
leogroda.blogg.se

Postat av: Morhanna

Publicerad 2013-10-04 23:47:48

You kick ass! <3

Svar: Haha. I Will !
leogroda.blogg.se

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-10-05 11:03:31

Stackars Leo. Inget roligt med förkylning! :( hoppas han krya på sig snabbt! Kram Tessan

Svar: Tack vännen. Nej det är inte skoj när de bli dåliga :( kram
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela