leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Minus

Publicerad 2013-11-26 21:28:16 i Allmänt,

Idag skulle jag putsa fönsterna. 
Idag var det minusgrader. 
Jag putsade inga fönster. 
 
Win!
 
Idag var sonen och jag lediga. 
Idag tänkte jag att vi skulle ha en underbar dag. 
Idag tänkte sonen att han inte skulle hålla med om något. 
Idag tänkte sonen att det vore kul att vara bitter. 
Idag blev mamman arg. Flera gånger. 
 
Inte win. 
 
Sen pussade jag honom godnatt. Och jag älskar honom så mycket. Trots hans förbannade sätt att bete sig på just nu. Hejja femåringar? 
 
Pustar ut och längtar efter en ny dag. 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-11-27 21:49:24

Tänk på mitt motto...allt löser sig. Kram ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela