leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Goder afton.

Publicerad 2013-07-21 22:24:17 i Allmänt,

Idag Skulle jag jobba 11-17.15 men det var väääldigt lugnt på jobb så jag gick hem redan 15. Nya i hammocken med familjen. Sen cyklade Jonas och Leo ner till sjön. Jag tog inlinesen dit. Är inlinesen ett redigt ord? Jaja. 
Bad, fika och massa kärlek medans solen gick ner. Den åkte vi hem och barnet somnade. Vi föräldrar tog ett glas rött, lite kex och ost som hade möglat, och spelade yatzi. ❤❤
Trots jobb så har vi hunnit med att njuta  av denna dag och det betyder så mycket. 
Sonens 5-årsdag igår var fin. Och jag blev så glad när han öppnat sina paket, och tittade på mig och satte sig i mitt knä. Kramades och pussade på mig och sa "tack mamma, tack för de fina paketen" ❤ min fina son, vad jag älskar dig❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela