leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Torsdag.

Publicerad 2013-08-22 20:47:21 i Allmänt,

Fick idag samtalet ang omorganisationen sker på jobb. Jag blir sänkt 2% bara. Så det känns bra. Dock tuff dag då många vänner blivit sänkta betydligt mer och kanske tackar nej, och lämnar huset :( 
annars hade jag ett väldigt bra samtal med båda mina chefer så nu är jag fit for fight och ser framåt. 
 
Är just nu på väg hem. Jag ska smyga in till sonen och pussa på honom en massa. Idag har jag saknat honom något galet mycket. Konstigt det där. Att jag för tre dagar sedan var sååå trött på att vara bara mamma och höra det där ordet i ett. 
 Mammas prins. ❤❤

Kommentarer

Postat av: Moster Jenny

Publicerad 2013-08-22 23:02:30

Han är så vacker ♥

Svar:
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela