leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Sista semesterveckan.

Publicerad 2013-08-12 11:22:04 i Allmänt,

Jag hade kunnat börja jobba idag känner jag. Men vi är inte riktigt redo. Leo sover till 10-11 och jag passar ju på att sova då med. Men imorgon måste vi nog börja att ställa klockan så att vi kommer in i rutiner lite smått.
Vädret är tråkigt och jag hade önskat strålande sol och en algfri sjö. Finns ju andra saker att göra, men jag har svårt att hitta motivationen. Kanske en tur till skogen. .. Men lutar mest åt att jag är den tråkigaste mamman i världen idag med. Gaaahhh för mig :(

Ha en fin dag. Tack för er tid ❤

Kommentarer

Postat av: yster

Publicerad 2013-08-12 18:18:33

Sista veckan här åxå...bär ved..plockar lite hemma och är världens tråkigaste föräldrar. Kram

Svar: Tur det finns fler ;)
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela