leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Publicerad 2013-08-17 22:16:40 i Allmänt,

Jag har haft en fin dag. Fick fina blommor vid dörren från mamma och min morbror. ❤Sen mitt i film myset så hoppade två tokiga tjejer fram på altanen. Mina systrar ❤ överraskad och med tårar i ögonen släppte jag till sist in dem. ;)
Vi hann med massa prat, mys och middag.

Imorgon är sista semesterdagen. Sen börjar jag veckan med en ledig dag. Bra planering :)

Hoppas att ni alla har haft en bra lördag.
Kram

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-08-18 07:38:43

Överaskning är kul närxden är lagom. Hahaha.
Puss!

Svar: Då var detta en lagom överaskning❤haha
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela