leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Måndag 15/4

Publicerad 2013-04-15 10:49:03 i Allmänt,

Nu sitter jag och väntar på tåget som ska ta mig till mitt barn. Han har sovit hos mormor och haft det mysigt hela helgen. Det är så skönt att vara lite barnfri, de första 2 timmarna ;) Sen börjar saknaden krypa på. Men nu äntligen ska jag få hem mitt hjärta. 
 
Jag är lite orolig för min näsa. Eller ja, maken är orolig. I lördags så krockade jag med barnets kusin och det knakade rejält. Har haft huvudvärk sedan dess och har bra ont på näsan :( vad göra? Kan sjukvården göra något  eller är det bara att härda ut? Jag tänker att om något vore sönder där så borde jag svimmat av smärta..  
Jaja. Vi får se. Barnets magiska pussar kanske tar bort smärtan ❤
 
Tack för er tid. Var rädda om varandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela