leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Zzz

Publicerad 2013-09-19 08:21:20 i Allmänt,

06.00 skulle jag vakna. Läsa lite i mobilen. Vakna till. Duscha, borsta tänderna, bajsa. Sen väcka Leo så att han kan morna sig. Sen skulle jag sminka mig, ta på mig och kolla väskan. Ta fram kläder till Leo och väcka han på riktigt. Borsta hans tänder och håret (burret) sen får han ta på sig och gå på toa. Lugn och perfekt morgon. Allt får ta sin tid och vi hinner vakna ordentligt.

Klockan ringde 06.00.
Jag stängde av den.
Somnade...
07.10 vaknade jag och paniken var ett faktum.

God fucking morning.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-19 09:36:36

Tur att allt löser sig till slut gumman ;) Men förstår känslan, jag hade fått panik!!!
Ses snart, gud vad jag längtar, inet många timmar kvar :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-09-19 11:09:28

Usch, att försova sig är ingen höjdare! Hoppas att du fick en bra start efter det!
Kram

Svar: Nu ligger det bakom mig ;) och dagen var lite bra ;) tack snälla.
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela