leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Tidig morgon

Publicerad 2013-09-03 05:41:49 i Allmänt,

Klockan ringde 04.00. Galet tidigt för denna mamman. Idag är det nämligen inventering på jobb. Jag tycker det är riktigt kul med inventering.. Men jag ska bara vakna till först ;) 
Min make gick upp samtidigt och styrde bilen mot Göteborg. Kan tänkas att vi somnar väldigt tidigt ikväll. 
 
Härlig dag önskar jag er alla ❤ 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-03 19:46:20

Somnat än?

Svar: Haha. Domnade tidigt igår. Va hemma redan 18. Tittade lite tv och slocknade :) vaknade nu kl 10. Tror jag tagit igen timmarna nu. ;)
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela