leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Piuuh

Publicerad 2013-09-07 22:58:21 i Allmänt,

Jag kom. Jag såg. Jag gick hem med en klänning. Skönt att det är över. Första klänningen jag provade tyckte sonen såg ut som en morgonrock. Haha. När jag provade köpet med olika skor hemma så är han klockren våran pojke. Ett par skor matchade inte alls enligt honom. Och han har så rätt. Det är galet vad duktig han är på att matcha ihop kläder. Kanske skulle anställa honom som personal shoper? ;)

Kom även. Hem med ny parfym, nya byxor till sonen och lego till oss alla.
Mycket skratt och kärlek har genomsyrat denna dagen. Även en del tjat och gnäll när det var för mycket tråkiga klädaffärer. Från oss alla tre ;)

Jag har börjat att förstå nu att om två veckor så sitter jag på Hällnäs och har en förhoppningsvis underbar kväll. Med framför allt min syster och Ingela. Men även så får jag tjuvkika lite på de där som jag följt på bloggarna. Hihi. Spännande.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-08 22:22:53

Så snygg!! Vill mä bli så fin ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela