leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Nova here we come.

Publicerad 2013-09-07 11:36:46 i Allmänt,

Nu är jag äntligen på väg mot Nova. Förväntar mig förtvivlan, riv i håret och desperata skrik i jakten på kläder inför fab mamas. Vad har jag gett mig in på??!? Strunt i det faktum att jag för första gången i mitt liv ska på ett blogg event, sova med en främmande människa som fiser i sömnen, mingla med massa okända människor och komma ut från mitt trygga skal inlåst i mitt hem ;)
Jag ska ju hitta kläder som ska passa mig med!! Den skräcken är inte att leka med!

I värsta fall så har vi ett partytält som kanske fungerar..

Skämt å sido. Jag hoppas verkligen att det går snabbt och smidigt. Som redan sagt är jag sämst på att shoppa.
Önska mig lycka till för nu kliver jag ut bilen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-08 22:22:20

Mintu fixar ... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela