leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Todiloo

Publicerad 2013-10-27 19:50:54 i Allmänt,

Söndag kväll och helgen har gått i en rasande fart. Gårdagen började med skridskoskola för sonen. Världens bästa Emelie kom till byn enbart för att titta på. Fina vän. Sen hjälpte hon oss med att skjutsa mig till city gross så att vi fick storhandlat. ALLT var slut hemma. Det är tufft det här med att bo på "landet" och inte ha en fungerande bil..
På kvällen så var jag i Lund. På Media Markt där det vankades tjejkväll. Fnulan och Hanna från Femme hade fixat ihop en riktigt bra afton. Vin, god plockmat,musik och tävlingar i form av sång quizz. Väldigt rolig kväll men mycket skratt, och att få krama fina fnulan igen var underbart. Hon är helt fantastisk. Varm, rolig och vacker.
Body Shop var på plats och vilket fantastiskt arbete de gör. <3 Jag kommer skriva mer om detta senare då jag blev helt betagen i deras verksamhet,
När allt det roliga var slut så fick vi en fin goodiebag med en massa roliga och goda saker.
Tack än en Malin och Hanna för denna kväll. För allt jobb ni lagt ner för att vi ska bli bortskämda. Tack till Ola med personal för att ni öppnade era dörrar för oss.
Roligt att kliva in på ett ställe och känna jobb ;) få ett glas vin i handen (helt fel..man får väl inte drick på jobb haha) och mingla med alla dessa människor. Blev inte alls så som jag hade tänkt mig. Det var ju en så bra kväll.

Sov gott alla.. Imorgon är det jobb. Jag och en vinare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela