leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Jag vill..

Publicerad 2013-11-08 00:03:30 i Allmänt,

.. Mysa med Signe. Min vackra lilla systerdotter som jag inte än fått pussa på. Det är så otroligt tråkigt att ha kalendern så full. Jag vill radera allt och bara sätta mig på tåget upp till Blekinge. Puss på henne och kära ner mig totalt. Bilderna får hjärtat att skutta extra. Men åh vad jag vill träffa detta nya liv. ❤️
Samtidigt så skulle jag såklart få kärlekstid med mina systrar och deras andra fyra goa barn. Det är inget kul alls att bo så här långt bort. -nära men för långt-
Mosters stora hjärta firade sin 7-årsdag igår och jag jobbade.  Leo är ledsen för han vill fira sin kusin och så även jag. 
Jag är dock så otroligt glad över att ha dessa fantastiska människor i mitt liv. Något som inte alltid varit givet. Alla 9 fina ❤️ Men ibland blir avståndet och saknaden för stor. 
Lyxfru låter helt plötsligt underbart. Då hade jag även kunnat mysa med mamma massor mer än vad som nu är möjligt. Min fina älskade mamma. 
Tuff höst/vinter med för mycket inplanerat. Jag längtar tills januari. Noll i kalendern. Blir till att planera in familj och vänner. Välkommen till vuxenlivet ;)
Plus idag var min alltid söta son. Han har gjort julklappar på dagis, och packat in dem. 
God jul mamma. God jul pappa. Stolt onge som längtar tills vi ska öppna dem
 Han är så mån om att vi ska få något, för tomten ger bara julklappar till barn. Det har han hört iaf ;) 
Sov gott. Le och skratta varje dag, då blir allt snäppet bättre. ❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-11-08 17:12:03

Du som gjort allt möjlugt från början. Tack ♥
Ni är välkomna när som, behöver ju inte ens vara helg.
Saknar er! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela