leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

❤️

Publicerad 2013-11-23 18:55:40 i Allmänt,

Gårdagens drama har släppt. Inget fel på synen vad vi märker. Några ögonfransar försvann dock.. men skönt att det inte blev värre..
Haft en mysig dag med skridskoskola och sen hajk i skogen men lunch. 
Imorgon jobbar jag så passar på extra mycket att tanka kärlek från mina pågar ❤️❤️ 
Peatade med min syster i telefon idag med. Hörde lilla S i bakgrunden. Lilla bebis.  Vilket underbart läte. Hon kallade säkert efter mig 😉 
Trevlig kväll. Kram. 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-11-23 21:38:29

Blir säkert bra men förstår dina känslor. Kram...visst piper hon sött lilla S :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-25 09:14:36

Nämen Goe då, tur i oturen och att det inte tog värre :-(
Lätt hänt när man busar till det.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela