leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Aj då

Publicerad 2013-05-24 23:22:35 i Allmänt,

Jag skyller på hockeyn. Hockey vm som varje år får mitt jordklot att stå still.
Allt annat stannar upp. Inget annat är viktigt. Förutom HOCKEY!!! :)
Kalla mig galen. Men denna sport. Dessa män. Och hur det än började i år så slutade de helt rätt. GUUUUULD!!
För min del var jag iof nöjd redan på lördagen då vi slog Finland och halva min släkt. Så underbar känsla.

Nu börjar dagarna så smått övergå till det normala. Hjärtat klappar i rätt takt, svetten rinner inte lika ihärdigt och tiden för annat börjar infinna sig.
Jag längtar galet mycket till nästa helg då jag och tre fina fina tjejer beger oss ut i vimlet. Med dem normala människor ska vi äta god mat på restaurang och dricka oss berusade. Gubben och barnet har fått annan adress så kvällen kan sluta precis hur som.

Tack för er tid. Och var rädda om er.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-05-25 13:08:51

Jaaa finaly back. Ser fram emot att närmre kunna följa er i vardagen...kan man säga så ;)?
Kram

Svar: Haha. Ja. Dåligt med uppdatering. Kul att du läser ändå. :)
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela