leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Sommar.

Publicerad 2013-07-06 20:35:06 i Allmänt,

 
Hjärtat svämmar över av kärlek. Jag kom hem efter jobb och möttes av maken och sonen som låg svettiga och vackra i hammocken. De skrattade och hade kul medans de spelade spel där. Tältet var rest och redo för vår natt. Solen lös och jag var hemma i mitt himmelrike. 
Klockan har passerat läggdags för sonen nu men vi sitter allihop på altanen och njuter. Maken har precis tänt grillen för litta korv innan det är läggdags för barnet. Vi suger verkligen ur allt det goda från denna dagen, trots  att det varit jobb för mamman ;) ibland klarar man mycket på en kort stund. 
 
Jag är så lycklig och har sparat många "bilder" i huvudet <3 min lilla fina familj <3

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-07-07 09:37:36

Det mesta blir så enkelt på sommaren...och spontant. Love the sun!!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela