leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Ska det vara så här?

Publicerad 2013-07-04 08:25:36 i Allmänt,

... Svetten rinner, jag flåsar värre än när jag födde barn, kroppen värker. 
 
Vad jag gjort? Jo det ska jag berätta. Jag cyklade.. 4 km. Ska det vara så här? När ska jag ta mig tid för träning? När ska jag ta tag i min kropp? Så att jag orkar att röra på mig utan att halvdö. 
Blir så trött på mig själv :( 

Kommentarer

Postat av: nockinocki

Publicerad 2013-07-04 08:34:20

Nää jag är ännu värre. Vi har ett mål framför oss och nu måste vi peppa!

Svar: Ja. Detta är fasen inget kul nu!! Skärpning på oss båda!
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela