leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Samlade igen ❤

Publicerad 2013-07-14 18:44:21 i Allmänt,

Nu är maken hemma igen :) han har spenderat helgen med 7 andra grabbar. Paddlat, ölat, snapsat, grillat, badat och sovit ute. 
Han är bra brun och trött i alla musklerna. Blir väl så av all öl man lyfter mot munnen ;)
Leo har varit på kalas hos en kompis och jag sov på soffan under tiden. 
 
Jag känner mig fortfarande helt slut :( vet inte vad det är med mig. Men jag har absolut ingen energi. Behöver nog semester. ;) 
 
hoppas ni alla haft en fin helg. 
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-07-14 20:05:03

♥saknar♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela