leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Så där fnittrig

Publicerad 2013-07-04 20:02:21 i Allmänt,

Fab mamas skrev tillbaka och var så hjärtans varma och Goa i sitt mail till en nykomling som jag är. Jag spritter av glädje och ser så mycket fram emot denna helg i september. 
 
Ni kan tro att ALLA kunder fick det där extra leendet av mig idag. hihi. 
 
Idag så ville sonen bygga en kryddhylla som skulle sitta på garage väggen. Sagt och gjort. Maken och sonen snickrade och satte upp den nya hyllan på väggen. Sonen springer och ska hämta kryddorna. Och stolt som en tupp sätter han upp: chili, dragon, aromat och curry. Haha. Vi föräldrar hade de där hemmaodlade kryddorna i åtanke ju ;)
nu ska jag pussa på min goa son innan han ska sova. Sonen som nu är så stor och som cyklar som en kung. Nu kan han även starta och stanna själv! Hurraaaa. (Jag kan inte för mitt liv förstå att han blir 5 om 2veckor) 
 
 
kram till er alla!  

Kommentarer

Postat av: nockinocki

Publicerad 2013-07-04 23:37:16

Tänk vad tiden går...
Kram vad kul detta blir ♡

Svar: Ja det ska bli riktigt roligt :) haha. Vad glad jag är.
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela