leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Leo

Publicerad 2013-07-20 08:30:00 i Allmänt,

Igår var det sista dagen som du var en fyraåring. 
Idag  är det 5 år sedan du kom till oss. Det allra bästa som någonsin har hänt. Du ger oss så mycket kärlek, lycka och skratt. Även en del gråa hår, men det behöver vi inte ta upp nu ;) 
Jag och pappa älskar dig så mycket och vi är så stolta över hur fin du är. 
Du är den klokaste jag vet och den vackraste pojken som finns. Lyckan som skiner i dina ögon när du skrattar. Ljudet av ditt skratt. Allt detta som gör dig den du är. 
Jag älskar när du kallar mig mammi. När du vill mysa med mig och tar min hand mot ditt ansikte. När du säger "åh mammi vad jag älskar dig"
 
Min stora påg. Mitt hjärtas kärlek. Stort grattis på 5 års dagen. ❤❤❤❤❤

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-07-21 09:08:47

Åhh grattis igen fina Leo. Det starkaste och mest vackra i livet är ens barn och all kärlek man får dela. Hoppas hans dag var perfekt♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela