leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Gaaahhh

Publicerad 2013-07-03 22:58:25 i Allmänt,

Jag har precis anmält mig till ett blog event!! Galet ju. Jag är ny på detta Och känner benen skaka av bara tanken på att åka i väg på ett sådant galaj. 
Givetvis så klantade jag mig det första jag gjorde i denna världen.. Haha. Typiskt mig. Men jag blev så nervös. 
Syster min som frågade om jag inte skulle följa med på detta. Fab mamas. Hon har redan bokat sig så det får ju tyvärr inte att dela tum med henne. Om ingen annan vill lukta på mina natt fisar så får det väl bli ett enkelrum ;)
 
Om jag får plats alls vill säga. Spännande är det och vore så kul att få uppleva. Och att få träffa några av de människor vars bloggar ger mig skratt, tårar och massa mer. :) 

Kommentarer

Postat av: nockinocki

Publicerad 2013-07-04 08:35:26

Happy!! Säg till när du får reda på om de fanns plats kvar :)

Svar: Jag håller dig uppdaterad. Hoppas det finns för nu ser jag fram emot en helg med fina människor och roligheter :)
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela