leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Publicerad 2013-07-05 22:59:04 i Allmänt,

 
Ibland vill man bara krypa ner i sonens lilla säng. Lägga sig brevid och bara stirra. Hur kommer det sig att jag älskar honom som mest när han sover ;)
Jag vill bara väcka honom och berätta hur mycket jag älskar honom, mer än han någonsin kommer att förstå. Jag försöker varje dag visa honom det, berätta det för honom. min vackra pojke. Den finaste och roligaste som finns. 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-07-06 07:34:27

Goaste som finns att ligga bredvid och titta och lukta på sitt bran <3

Svar: VisstÄr det. Kan inte titta mig mätt på honom. :)
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela