leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Var är snön?

Publicerad 2013-12-19 18:02:38 i Allmänt,

Jag förstår inte. Idag är det den 19 december och vi har noll snö! Vad händer? Jag tycker inte detta är okej.  :( 
Annars så är det lite upp och ner här just nu. ligger mest ner och andas. Idag lämnade jag sonen på dagis. Gick ett par hundra meter och blev otroligt andfådd och hjärtat rusade på som om jag hade sprungit en kilometer. Gick upp på VC där de skickade vidare mig till akuten igen. 
Nu är jag så trött på detta så jag skiter i det faktiskt. Jobb på måndag och jag längtat. En vecka hemma själv är inget skoj. 
 
Hoppas ni alla mår bra iaf och att ni får en underbar jul. Kram till er alla. ❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-12-21 07:54:27

Vad sa de på akuten denna gång? Tycker det är supertråkigt att du inte blir bra.
Om dubinte mår bra åå måndag får vc sjukskriva dig...offra inget för hälsan.
Puss och kram

Postat av: Fnulan

Publicerad 2013-12-22 21:32:31

Så JÄVLA trist!!!!!
Åh men du var rädd om dig vännen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela