leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Hemma

Publicerad 2013-12-04 18:15:56 i Allmänt,

Igår åkte Leo och jag till Blekinge för att mysa med mina systrar och barnen. Det har varit ett väldigt bra dygn och jag lever på detta ett tag nu. Dock hann jag inte träffa 2 av barnen och I :(
Fina A hade fixat i sitt rum så att jag och Leo kunde sova där. Fina A <3
 
Jag har längtat efter dem alla och jag hoppas det inte går så långt till nästa träff. Lite inplannerat har vi ju iaf ;)
 
Snart är det jul och på lördag hoppas jag att jag och maken kommer iväg och kan inhandla julklapparna. Kanske är det så att tomten behöver komma och lämna ngt i förväg.. :)
 
Jobb imorgon och säkert lika mycket att göra som det har varit de senaste veckorna. Vi är ganska slutkörda allihopa och mer lär det bli då julhandeln är igång.
Jag få ta en dag i taget så jag överlever. ;)
 
Ha en fin kväll.
Kram

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-12-04 22:04:45

MYsigt att kramas..snacka och bara känna varandras närvaro...förlåt om jag behövde sova mycket :(
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela