leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Första advent 2013

Publicerad 2013-12-01 22:00:51 i Allmänt,

Ville bara önska alla en underbar första advent. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Jag kom hem till ett adventspyntat hus. Så mysigt och extra härligt var det att sonen var hemma. Han har varit hos mormor sedan i fredags så saknaden efter honom var hög. 
han hade haft det riktigt bra hos mormor och blivit bortskämd.. ( som vanligt) ;) massa nya fina kläder hade han med sig hem och även en Cool julkalender. 
Om han saknat mamman! Nepp! Ingen puss fick hon. Men jag ska nog sno åt mig pussar när han sover. Jag ser det som min rättighet så klart. :)
 En jobbdag kvar. Sen ska jag Äntligen få mysa med min fina lilla S. Få lyssna på henne, lukta på henne. Och framförallt pussa och krama henne. 
Åh vad jag längtar. Bonus är även mina andra fyra fina systerbarn som jag får mysa med. 
Kram till er alla. 
Låna någon ert leende imorgon ❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Morhanna

Publicerad 2013-12-02 11:03:13

Underbar första advent i efterskott!! ;) <3 <3

Postat av: Morhanna

Publicerad 2013-12-02 11:03:13

Underbar första advent i efterskott!! ;) <3 <3

Postat av: MaMo

Publicerad 2013-12-02 20:30:39

Har varit så roligt att få ha Leo här i helgen, han är som en blandad godispåse med sina egenplockade favoriter, som man liksom aldrig kan få nog utav!
Roligt med systrabesöket och barnträffar kan jag tro, speciellt att få möta lilla S.Pussa lite extra från mej också och hälsa alla.
Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-12-02 20:46:15

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela