leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Skrynklig som ett russin

Publicerad 2013-08-08 21:28:44 i Allmänt,

Vi badade idag, sonen och jag. I 5 timmar!! Galet. Men det var kul. Jag hade dock smått panik när Leo ville ut på det djupa vattnet. Hundsim, armpuffar, och tjocks mamma som inte tränat simning sedan hon var 17. Gaaahhh. Jag vill gärna bottna så att jag har full kontroll på honom om ngt händer. Allt gick bra dock men hjärtat stannade nästan ett par gånger. 
 
När Jonas slutade jobba så hoppade han med i vattnet. Vi åkte vattenruchen på gummiringar och bara njöt. 
 
Jag funderar över simskola till sonen. Tror jag var i hans ålder när jag började. Hur har ni andra föräldrar gjort? 

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2013-08-10 20:41:37

Jag har anmält Arvid till Simskolan nu i höst. Han är så stolt över att få börja. Leo är väl lika gammal som Arvid om jag inte minns fel :)

Svar: Jag tror med de är i samma ålder. Jag ska kolla upp simskolor nu då. Jonas är simskolelärare men inte så bra om pappan lär tror jag. ;)
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela