leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Livet

Publicerad 2013-08-03 22:19:36 i Allmänt,

Vissa dagar känns det som om man hinner med extra mycket. Denna dagen började vi med mys och frukost med syster och hennes underbart fina familj. När vi hade vinkat av dem så for vi mot Lund för bad på pappans gamla utebad :) 
riktigt skönt i vattnet när vi väl hade doppat oss. 
Sen fick vi köpt nytt däck, slang och handtag till min cykel som behövdes reparation. Lite milkshake i bilen hem och allsång. Väl hemma så fixade maken min cykel och sen cyklade vi alla tre ner till byn. Jag och maken firar 7 år som gifta och 12,5 år som varandras på måndag. Så idag passade vi på att fira vår kärlek. Middag, god dricka och efterrätt till sonen. 
Matkoma och jag ville nästan avlida. Vad  jag älskar min lilla familj. Denna dagen tar jag med mig och plockar fram när det är jobbigt. ❤❤
 
kram

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-08-05 21:02:42

Så skönt att läsa. Tack för att vi fick stanna. Kram!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela