leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Jag lever

Publicerad 2013-08-21 20:46:38 i Allmänt,

.. Hur har ni det? Jag har mycket fokus på mat nu. Mat som jag inte ska äta. Man jag vill äta. Med mat menar jag mest chips.

Gaaaah!!

Annars då? Börjar bli nervös för fab mamas. Någon mer som ska dit och är nervös? Kanske är det just DIG jag ska dela rum med?
Jag lovar att vara en fin rumskompis.. Om det luktar fis på morgonen så är det troligtvis du som har släppt dig i sömnen. Men jag lovar att inte säga någon om lukten, det kan bli så spänd stämning då ;)

Kram till er all ❤

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-08-21 23:06:18

Chips är dumt...precis som Gargamel..lr nåt. Kram

Svar: Ja det är ju det. Kämpar på utan det.
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela