leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Helloo

Publicerad 2013-08-11 21:12:38 i Allmänt,

Igår var det 120-års fest för mina svärföräldrar. Kl 15 började jag med tårtorna och sen var det full rulle fram till 01.30 ca. Leo ville INTE HEM. Han var på gott humör och dansade, skrattade och hade kul. Till sist fick vi dra hem honom. Det var en trevlig fest.
Idag vaknade jag 11 och Leo 12. En tripp ner till marknaden i byn och bänkade mig i soffan med en munk och en cola. En otrooooligt nyttig dag ;)
Är lite nervös inför morgondagens möte med facket. Vi får iaf veta mer om läget.

Ha en fin kväll.

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2013-08-11 23:22:15

Snälla ring om de är ngt. Tänker på dig Bästa!!! Kram

Svar: Jadå :) kram
leogroda.blogg.se

Postat av: MaMo

Publicerad 2013-08-12 10:35:30

Oj, vad lyckat då, synd att jag inte kunde delta :-(
Du kan väl ringa hur mötet gick, förstår att du är nervös men bättre att få besked.
Kram

Svar: Mötet är 21 ikväll. Så vi kan höras imorgon. Kram
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela