leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Glad Valborg

Publicerad 2013-04-30 13:38:53 i Allmänt,

Säger man så? Glad Valborg? Redan kl 8 imorse var tåget mot Lund fullt av människor som skulle till Stadsparken. Jag var bra nära på att hoppa av och joina. Men. Jobbet lockade. Så nu sitter jag här. Drömmer mig bort och stör mig på folk. Det är en sådan dag idag. Då alla som pratar med mig är korkade.
Så får det vara. Sen slår klockan 18 och jag skyndar mig hem. Oj oj vad jag längtar.

Ha det bra.

Ps. Besök nockinocki.blogg.se. Klicka på länken där inne och rösta på min syster.
Tack :)

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2013-04-30 16:37:14

Glad Valborg till dej och familjen.
Hoppas du kommer hem fort och får en mysig kväll.
Jag är rädd om dej/Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-01 19:54:04

Blev det en fin Valborg?
Kram och tack för att du stöttar mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela