leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

God morgon

Publicerad 2014-01-07 10:54:15 i Allmänt,

Eller.. God middag. Idag är en ledig dag. Skön mjukstart jag hade ;) det gick bra på jobbet igår. Jag kom på mig själv ibland att jag var andfådd och då satte jag mig ner en stund. Men överlag så var det ok. 
Idag började jag och sonen med sovmorgon :). 
Halv tio vaknade vi. Sonen hade då sovit sedan 19 igår crazy. Men skönt ;) 
Nu när frukosten är nere så får vi se vad dagen har att erbjuda. Sonen vill baka så det får det kanske bli. Jag vill se det senaste avsnittet av revenge, men får väl vänta tills ikväll efter skridskoskolan. 
Ha en fin dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela