leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

I skogen finner man ro..

Publicerad 2014-04-14 08:26:21 i Allmänt,

kl 19.00 igår så var jag i skogen hemmavid tillsammans med en PT. Det var otroligt roligt och jobbigt att träna. Sista övningen var galen. Emma hade ett grönt gummiband som vi båda klev in i. Hon lutade sig bak, och jag skulle dra henne. Först baklänges, och sen framåt. shut shit shit vad tungt det var. Jag tror att min hjärna stängde av ett tag där och jag var helt slut. Det där jävla bandet är nu min fiende. En fiende jag ser fram emot att besegra! 
 
Idag känns det så där skönt ont i kroppen, imorgon kommer jag nog inte kunna röra mig. Men ska försöka så jag ska försöka med gym imorgon. 
 
Heja mig själv! 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2014-04-16 07:45:08

Ja hejja dig och bra Emma :) Kul att höra. Kram finaste bästa!!

Postat av: Morhanna

Publicerad 2014-04-17 21:42:38

Duktig du är!! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela