leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

40 mil i bil

Publicerad 2014-04-26 20:07:20 i Allmänt,

Tidigt imorse satte vi oss i bilen. Laddade med kaffe, kakor och smörgåsar styrde vi mot Halmstad och krakel och spektakel barnmässa. Jag hade vunnit 2 biljetter dit så det var ju bara att åka. 
På plats fick jag kramas med min fina vän Hanna. Äntligen fick vi ses igen. 
Och min fina syster fick jag med krama och skratta lite med. ❤️❤️
Min coola och snygga roomie från fab mama sprang jag på och snodde lite kramar från med. 
 
Sen har vi den fantastiska Fnulan. Ni vet, barnboks författarinnan Fnulan.  Mycket kramar och lite snack hann jag med där med. En bok om Militta fick följa med hem och vi ser fram emot att få läsa den. Jag har så klart börjat tjuvläsa lite ( men säg inget till sonen) och boken är verkligen vacker. 
 
Tack alla fina vänner för idag. Det blev en kort stund men stunden värmde upp mitt hjärta och leendet på läpparna är stort ❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2014-04-29 00:44:31

WOOP WOOP du är ju hääääär!!
TACK finaste du för dina ord och PAKET!!!

Det går bra i morgon, min man kommer och hjälper er <3

Svar: Åh fina Fnulan. Klart jag är här ;) vad roligt att vi får hans hjälp idag 👍 såg han igår med😃 ha en fin dag. Kram
leogroda.blogg.se

Postat av: Fnulan

Publicerad 2014-04-29 00:44:31

WOOP WOOP du är ju hääääär!!
TACK finaste du för dina ord och PAKET!!!

Det går bra i morgon, min man kommer och hjälper er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela