leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Hej hösten

Publicerad 2013-09-02 09:47:18 i Allmänt,

Idag är det verkligen höstväder. Mysigt men samtidigt så hade jag önskat sol och värme på min lediga dag.
Vi började dagen med te till frukosten. Det hör väl till när det är kallt och kyligt. Tvätten är igång och snart ska vi påbörja bullbak. Vet inte varifrån energin kom ifrån. Kanske är det bara tanken på att jag är ledig idag som gjort mig pigg ;)
Jag hade behövt komma iväg och hitta kläder inför fab mamas. Känner mig lite stressad. Jag är sämst på att shoppa kläder ju. Bara till sonen som jag tycker är kul.

Ha en fin måndag.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-02 10:02:21

Synd vi inet bor närmre så jag kunde följt med dig!! Kram, hoppas du snart kommer iväg. När jag skulle till och beställa klänning så var den slut :( så jag valde det andra alternativet, hoppas den funkar.

Svar: Ja. Jag hade behövt en kvinna att shoppa med. :) väldigt synd. :( neeej vad tråkigt. Men den andra blir nog minst lika bra. Så länge vi är bekväma så ;)
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela