leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Fab mamas blogg event 2013

Publicerad 2013-09-15 19:47:56 i Allmänt,

Satt och tittade lite på http://www.hallsnas.se/ och drömde mig fram. Kollade även på http://www.fabmamas.se/ ang förra årets event och läste på lite om detta året och alla otroliga sponsorer.. Tjejerna har fixat sådana galna tävlingar att det inte är riktigt klokt!
Häromdagen fick vi alla hem en snygg inbjudan och de uppdaterar ständigt om nya sponsorer och vad vi har att se fram emot.
Sen läser jag fina Fnulans blogg och blir så ARG och ledsen. Är det på riktigt att det finns någon som drar ner och får dem att känna sig så nere?
Vad är du för människa? Jag är så otroligt glad att jag får närvara på lördag. Att få uppleva allt detta runt omkring själva eventet och kan för mitt liv inte förstå att någon har något negativt att säga.
Jag tycker att vi ska hylla dessa tre underbara tjejer som sliter som djur för att vi andra ska få känna oss FAB för en dag.
De förtjänar för fan ett år av att få känna sig FAB efter allt slit de gör.
KÄRLEK till er Fnulan, Meekatt och Tokmorsan

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-16 13:50:21

Man undrar egentligen vad det handlar om....men låter tokigt :(

Svar: Ja. Låter inget skoj alls. Förhoppningsvis är det i förebyggande syfte bara..
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela