leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

D-Day!!

Publicerad 2013-09-21 07:19:37 i Allmänt,

Fab mamas! Nu är dagen äntligen här.
Som jag har längtat och varit nervös om vartannat. Men nu är vi är. 21 september, i juli så kändes det som en evighet till denna dagen skulle komma.
Igår körde vi inom G-kås en snabb sväng ;) haha. Snabb sväng. Helt underbara saker. Jag hade velat köpa allt. Blev lite julklappar till sonen för vilka priser!! Helt otroligt billigt!!
Sen for vi hem till Sofia. Fina, glada Sofia. Hon och hennes kille öppnade sitt hem för oss , och jag är kär i deras hund. Jag som inte ens gillar hundar. Haha.

Nä om jag skulle sätta fart. Blir nog ett par toabesök innan 11 idag ;)

Kram

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-09-21 18:22:36

Så kul att du är med ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela