leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Blåmärke och lycka

Publicerad 2013-09-23 22:22:17 i Allmänt,

Alltså. Jag lever! Jag har bara inte riktigt landat efter denna fantastiska helg. Jag har träffat några helt fantastiska människor och skrattat och busat otroliga helg. Fab mamas var något av det bästa jag upplevt helt enkelt.
Jag har jobbat idag ( tog hissen från personalutrymmena till butiksplan vilket är en trappa) då jag har en sådan förbannad träningsvärk i låren. Men mer om helgen kommer imorgon. Måste bara sova lite först. Puss på er alla som gjorde denna helgen så fantastisk. ❤❤❤

Kommentarer

Postat av: Jeny

Publicerad 2013-09-24 10:15:29

Sååå glad =)

Svar: Jag meeeed
leogroda.blogg.se

Postat av: Morhanna

Publicerad 2013-09-24 15:00:53

Pus på dig! <3

Svar: ❤️❤️ Kom till Skåne snart vännen.
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela